Slutspurten!

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu då jag har haft fullt upp med att plugga till mina tentor. Men snart så är man färdig för denna terminen! På torsdag firar jag att det äntligen är sommarlov. Typiskt bara att det varit så sjukt bra väder dessa dagar man suttit inne och pluggat...! Så det gäller att kompensera för detta innan man börjar sommarjobba :P

Har så många bilder jag inte hunnit/orkat gå igenom än heller, lär ju ha lite att göra i sommar iaf =) Får bli en nästan 6 veckor gammal bild från Universeum.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt bild! :P



Svar: Haha, det var lite det jag gissade på!:P Men bara man över så blir man ju bättre på att förutse vart de små djuren är på väg..:P Hoppas du får en härlig lördag!:)

2012-05-26 @ 08:44:18
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback