Gräfsnäs

För ett tag sedan när Johanna och jag var hemma hos mina föräldrar tog vi en promenad i Gräfsnäs med våra kameror. En kille höll på att fixa lite inne i borgen inför sommaren och då Johanna aldrig varit där inne så frågade vi om vi kunde ta en titt. Han undrade om vi även ville gå upp i tornet som han hade nycklarna till. Fasten jag varit i slottet så många gångar har man aldrig fått gå upp i tornet, men till sommaren ska dom tydligen göra det möjligt att gå guidade turer upp dit. Hehe det var smala och branta trappor så det var inte helt lätt att ta sig upp med kameraväska och stativ. Väl där uppe var det dock helt tomt och de flesta rutor så smutsiga så att man knappt såg ut. Det enda fönstret man såg igenom var det inte något bra utsikt, vilket var synd :/


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder, synd att ni inte fick se något när ni kämpat er upp :P

2012-04-24 @ 22:36:36
URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: R

Fanns det INGENTING i tornet? :o

usch, nu blev jag besviken... har alltid typ velat gå upp dit å fantiserat om att det skulle finnas lite coola grejor där :o

2012-04-28 @ 00:14:56
Postat av: Linn

Shit va duktig du är på att fotografera! Jag har en Canon eos 1100D, och jag tycker den är jättebra! Va heter din kamera? Jag skulle vilja bli fotograf, och lära mej mera.. :) Tacksam om du ville kommentera min blogg o säga vilken kamera du har! :)

2012-04-30 @ 08:48:12
URL: http://linngrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback