Kreta dag 1 (19 aug)

Nu var det ett tag sedan senaste inlägget. Åkte på resa till Kreta för nästan 3 veckor sedan och kom hem helgen innan skolstarten. Å så har jag varit sjuk i några dagar nu så har inte orkat titta på bilderna än :P Men nu tänkte jag försöka ta mig tiden att gå igenom dom!

Första dagen var vi ganska trötta efter att ha landat mitt i natten, överlevt den sinnessjukt galna bussfärden som jag hoppas jag inte behöver uppleva igen(!) och tagit oss till vårat hotell i Agia Marina. Så vi var snabba med att gå ned till stranden för att sola och vila oss. Senare på kvällen gick vi till Platanias som låg bara ca 15 min gångavstånd från hotellet! På kvällen satte vi oss på våran balkong och hade det mysigt.



Kommentarer
Postat av: Lena

Härliga bilder på er båda ser verkligen ut som att ni hade en toppenresa! =D

2011-09-07 @ 16:38:48
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback