Jul

Julen är över och magen är full av all god mat/godis som jag proppat i mig under dessa dagar :) Fick inte tagit så många fina julbilder jag hoppats på i år utan det blev mest foton på familj och släkt under klapputdelningen. Får skylla på att känslan inte infann sig pga bristen på snö, haha :P
Aja, det blev en del blandade bilder under dagarna som får åka upp iaf :)

Maria spelar kort i väntan på att Kalle ska börja.

Viktigt är det också att glasen har glögg i sig när man skall titta!

Min bror och hans fru Johanna hade bakat lite större pepparkakor till var och en av oss med en bild på. Hehe jag fick en kamera :)


Mor fick den högra tavlan, i bilden nedan, av mig förra året och i år fick det bli höstbilden till vänster då hon haft tycke för den sedan hon såg bilden :P

Kommentarer
Postat av: Maria de Suède

Fina julbilder, fast det är nostalgi för mig...



Det som jag gillar med den översta bilden är att fokus ligger pà korten, nàgot som tyder pà respekt för flickan, jag har lite svàrt för folk som visar sina barn i bloggarna, även om fotona är bra...

2012-01-14 @ 09:39:57
URL: http://quedemesphotos.blogspot.com/
Postat av: Pernilla Grandin

Måste säga att jag älskar tavlan med tornet på! :)

Så sjukt underbar bild! :D

2012-01-24 @ 14:13:07
URL: http://pernillagrandin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

SÅ underbara bilder du fotat. Vad fin present till din mamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback