Nordens Ark

Jag tänkte lägga upp lite bilder från dagen efter att jag köpte min Canon 6D :) Jag hade sedan innan jul bestämt mig för att inte köpa någon ny kamera, utan istället köra vidare med min gamla Canon 450D något år till. För det är det egentligen inget fel med den rent funktionsmässigt, men lite bättre bättre ISO har jag önskat ett tag för de situationer med lite sämre ljusförhållanden.
Men den 2:a januari fick jag andra tankar när 6D:an såldes riktigt prisvärt! Just den 2:a januari var inget toppenväder ute så dagen tillbringades inomhus med att se över kameran och läsa igenom manualen.
Dagen efter åkte Johanna och jag till Nordens Ark för att testa kameran på djuren! Det blev en del bilder, så jag kommer att lägga upp dessa i omgångar :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder. Och om det är bra pris då är det nästan ett måste att sluta fundera och slå till med en ny kamera så är det bara

Svar: Tack Lena! Ja, jag är verkligen glad att jag gjorde det! :)
Tobias Wängberg

2015-03-13 @ 23:30:09
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback