Trollslända

Hehe idag har vädret varit emot mig. Var ute och sprang på fm och mitt i skogen började det ösregna. Var härligt blöt när jag väl kom ut ur skogen (ca 3 km). Hade tänkt springa runt en mil men var inte så sugen på att fortsätta i leran :P
Senare på dagen gick jag till skogen och hittade några Trollsländor som flög runt. Efter en stund var det en som satte sig på ett stängsel som jag lyckades ta några bilder på innan det började småregna så den flög iväg pga vattendropparna. Medans det regna blev det några bilder längre in i skogen, får se ifall någon åker upp någon gång... Väl nere bland Trollsländorna åter igen blev det en lång väntan på att dom skulle lugna ner sig med flygandet. Mitt tålamod tog tids nog slut och jag begav mig hemmåt i jakt på mat.. ;)


Hittade en Blinning som hade fått tag på sin lilla lunch och var fullt upptagen med att suga sig i dess innehåll. Min närvaro uppskattade den dock inte och iaktog mig argt.


Kommentarer
Postat av: erika

vad är det för objektiv du har? du kommer så grymt nära och bilderna blir grymma de med :D

2011-08-10 @ 09:20:48
URL: http://fotoenligterikaa.blogg.se/
Postat av: Yohanna ♡

Är oxå nyfiken på vad du har för macro-objektiv, du får till såna häftiga bilder! :D

2011-08-10 @ 20:42:39
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback