Macro runt huset

Nu har det gått några dagar sedan min senaste uppdatering... Förra veckan var min sista på Volvo och i helgen har det varit ett par kalas så har inte riktigt haft tiden eller orken att gå igenom bilderna. Men fotat har jag iaf gjort under veckan som gått :) Idag var jag på fotorunda i trädgården hemma hos föräldrarna med syrrans barn Jacob (6 år)
och Ida (5 år). Arbetsuppgifterna var bra fördelade, jag fotade medans dom sprang runt och letade i blommor, buskar och under utomhusmöblerna :P Efter en liten stund kände sig Jacob redo att ge sig in i bildernas värld och tog
Pappa-Macrus mobil för att plåta krypen :)
Här under kommer några av bilderna jag tog...

Hehe det är alltid kul att fota Zebra-spindlar då dom är kända för att vara så nyfikna på saker :P

Kommentarer
Postat av: iingetnaamn

diggar första bilden med den läskiga spindeln !

vart hittade du den ? typ bara ute i skogen ? :3

2011-08-13 @ 15:58:05
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/
Postat av: emelie (foto)

usch, vilka läbbiga bilder, men coola!

2011-08-21 @ 15:11:25
URL: http://primadonnajordgubbssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback