Påskafton

I förrgår snöade det hela eftermiddagen och kvällen, inte kul med flera centimeter snö när man börjat vänja sig vid det fina vädret. Men på påskafton hade snön redan börjat försvinna, vilket var bra :P På förmiddagen när i stort sett hela familjen hade kommit målade vi lite ägg och åt någon tänkt påsk-lunch.
Sedan på kvällen gick jag, mor och far till några släktingar för att titta på deras påskeld dem brukar ha varje år. Hehe det värmde skönt :) Vi blev bjudna in till dem och hade en trevlig kväll. Kul att få träffa lite släktingar igen, blir inte riktigt av så ofta när man hela tiden befinner sig i Göteborg annars :)


Tog en del bilder på familjen under dagen, men dessa lägger jag inte upp. Annars tog jag inte riktigt några påskbilder.


Kommentarer
Postat av: Lena

Väldigt snygga bilder. Tänkte fråga dig lite jag har nämligen kikat på ett likadant objektiv som du nyss köpte och undrar lite om du skulle rekomendera den? Är den bra?

2012-04-09 @ 19:50:38
URL: http://lcfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback